maanantai 9. huhtikuuta 2012

Pääsiäinen

Meidän pääsiäisen vietto alkaa olla loppusuoralla, on ollut kyllä mukavaa ja rentouttavaa. Tuntuu että on saanut itsekkin lomailtua kun Samikin oli neljä päivää vapaalla töistä.
Perjantaina kokkailtiin kotona herkullista lohta ja perunamuussia. Lauantaina lapset menivät mummolaan yökylään, me vanhemmat siivoiltiin ja vietettiin iltaa ystävien kanssa. Sitten sunnuntaina päivällä haimme lapset ja suuntasimme toiseen mummolaan syömään herkullinen papan kokkaama pääsiäisateria. Nam! Miika halusi jäädä vielä sinnekkin yökylään.


Tässä mun pääsiäiskukka. Oikeastaan tää on mun synttärikukkani jonka sain Samilta, mutta koska se kesti näin hyvin se sai koristaa meidän pöytää myös pääsiäisenä. Ihana vai mitä? Tämmöstä mä olen ajatellut myös mun hää"kimpuksi". Yksi kaunis iso valkoinen kukka.


Mun uusi ihana peili, jonka sain äidiltä synttärilahjaksi.


Tässä meidän pääsiäisherkkuja..




Lintsu rakastaa lukemista!


Isi ja Linnea lukee.





Tänään käytiin vielä anoppilassani nauttimassa mummin loihtima herkullinen pääsiäisateria. Lisäksi ollaan popsittu ahkerasti pääsiäismunia, ja saatu jopa siivottua vaatehuone, joka oli kamalassa kaaoksessa muuton jäljiltä.


                                            Autossa on usein pientä evästä matkassa;)


                                             Lintsukin viihtyy nykyään autosssa hyvin.



Väsynyt reissaaja

Ja tähän loppuun vielä yksi pääsiäiskana ;)

Saatiin nauttia koko pääsiäinen ihanista keleistä. Ihan mahtavaa kun tulee kevät!!

1 kommentti:

  1. Olipas kivaa luettavaa ja mainioita kuvia. Ja ihan huumoripläjäyskin lopussa : )

    VastaaPoista