keskiviikko 15. helmikuuta 2012

Tukkapostaus


Nytpä mulla on hieman omaa aikaa ja mä ajattelin tehdä tällaisen todella kiinnostavan postauksen omista hiuksistani. ;)

Mä olen värjäillyt hiuksiani 12-vuotiaasta asti ja ne ovat olleet milloin mustat, milloin ruskeat milloin punaiset ja milloin aivan vaaleat.
Tänä keväänä sain inspiraation leikata hiukseni lyhyiksi ja värjätä vaaleiksi.
Hmm.. onkohan mulla joku identiteetti tai ikäkriisi? :D
Mulla oli siis vielä viime syksynä olkapäiden alle ulottuvat mustiksi värjätyt hiukset 40 senttisillä jatkoilla varustettuna.

Mä en tiedä mitä mä oikein tekisin näille? Toisaalta olisi kiva kasvattaa ja värjätä mahdollisimman luonnollisen värisiksi, mutta toisaalta taas en osaa olla kovin luonnollinen näissä mun hiusväri ja malli valinnoissani. Eli aina on joko ihan mustaa, vaaleaa tai punaista :D

Laitanpa tähän kuvia mun eri tukkamalleista vuosien varrelta :)



Tässä on omat aika pitkät hiukset jotka oli ihan vaaleat.




Blondit kikkarat. Kivat meikit yms x)
omat.


Pyydän anteeksi etten sensuroi tota naamaa ja vartaloa, mutta tykkäsin tosta tukasta.
Punertava jossa vaaleita raitoja. Ja oma. Ei jatkoja.


Tässäkin tätä punaista tukkaa.


Sitten tukkani oli rusehtava. Ja hyvässä kunnossa.



Jossain vaiheessa päätin leikata sen lyhyeksi.





Tummaa ruskeaa vaaleilla raidoilla.


Sitten taas mustaksi ja kokeilin otsatukkaa.


Sitten taas kesää kohti vaalensin tukkaani, ruskeaksi.


Vauva-aikana tukka oli pitkähkö ja välillä oli pidennykset, välillä ei.
Väri oli musta, juurikasvun päälle oli helppo kaataa mustaa väriä purkista.


Mustat pidennykset. Ja kalju Linnea :D


Vasta huolletut pidennykset.


Sitten otin pidennykset pois ja kuljin nutturalookissa muutaman kuukauden.


Sitten mä menin parturiin. Tukasta tuli aika lyhyt.


Sitten mä rupesin taas vaalentamaan tota tukkaa. Luonnollistamaan, no en todellakaan. Oranssi-keltainen tukka ei kai sovi kenellekkään eikä ole kovin luonnollinen.


Mä en oikein tiedä mitä tekisin tolle. Enkä tiedä myös miksi näytän tuolta.







9 kommenttia:

  1. Mun mielestä tuo musta tukka + otsatukan kokeilu on paras :) mutta sen vois toteuttaa vaikka tummanruskealla tukalla. Hirveesti erilaisia tyylejä, mun rajuin muutos oli kasvatta otsatukka pois, oonkohan vähän tylsä :D
    Hei yritin soittaa sulle silloin kun lupasin soitttaa sen maratonipuhelun muttet vastannut. Niin milloinka me nähtäis taas kunnolla? :) Meille tulee minna ja ville nyt viikonloppuna pe-la mutta muuten ollaan aikas vapaita menemään ja tännekin saa ja pitää tulla joskus! <3

    - Macy

    VastaaPoista
  2. Kiva postaus! Ihania kuvia, vuosien varrelta. En muistanutkaan, että sulla oli yhdessä vaiheessa blondit hiukset, sopi sulle kyllä hyvin, niinkuin kaikki muutkin :). Itse en uskalla ikinä kokeilla mitään uutta :D.

    VastaaPoista
  3. Kiitos, kiva kun kommentoitte :)
    Macy: Soititko jostain eri numerosta? et ainakaan omasta. :O Oon ihmetelly kun ei susta kuulu mitään etkä edes ystävänpäiväviestiin vastannut yhyy. Ajattelin sitten et ehkä sulla on nyt niin paljon kaikkea kun ne kirjoituksetkin lähestyy niin päätin jäädä odottelemaan sun yhteydenottoa. :) Mutta juu lauantaina ajateltiin pitää pakkailupäivä mutta saa meille silti tulla ;) Ja todellakin nähdään nyt taas pian <3

    Viltsu: Kiitos, juu nyttenkin ehkä laitan jonkun luonnonvaalean ja jotain raitoja kunhan saan aikaiseksi, se on niin kivan näköinen kesällä. :) Ja sulla on niin kauniit ja ihanat blondit hiukset ja viellä luonnostaan niin ei niihin tarviikkaan mitään muutoksia. Just pari päivää sitten mietin et vitsi et joku voi olla täydellisen näköinen kun kattelin sun blogia. Siis oikeasti. Törkeen kaunis. :)

    VastaaPoista
  4. Soitin kyllä ihan omasta numerosta ja vielä ystävänpäivänä soitin! <3 Ai niin teilläkin se muutto lähestyy jo kovaa vauhtia! Yritetän silti keksiä joku rako milloin kerettäis nähdä :)
    - MAcy

    VastaaPoista
  5. Olipa tosi hauska "hiusmatka" - monenlaista pituutta, mallia ja montaa väriä... kyllä se omin alkaa vähitellen löytyä.
    <3 lla äiti

    VastaaPoista
  6. Kiitos äiti <3
    Oli ihana kuulla ääntäsi tänään Macy, see you to sunday <3

    VastaaPoista
  7. Punertava vaaleilla raidoilla oli tosi kivannäköiset! T: Mari from Kuopio city :)

    VastaaPoista
  8. Kiitos :) Tykkäsin itsekkin siitä silloin kun senväriset hiukset omistin :)

    VastaaPoista